28 Δεκ 2022
Τα πιο υγιεινά προϊόντα δεν είναι μόνο καλά για την ευημερία των πελατών σας, αλλά και για την επιχείρησή σας. Οι τελευταίες πληροφορίες σχετικά με τους καταναλωτές από την έρευνα Οι Γεύσεις του Αύριο (Taste Tomorrow) δείχνουν ότι μεγάλη ζήτηση από τους καταναλωτές έχουν οι πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε γιατί πρέπει να αναπτύσσετε πιο υγιεινά προϊόντα και πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να το κάνετε.
Πρώτα απ' όλα, έχουμε ευθύνη απέναντι στην υγεία των πελατών μας. Η διατροφή είναι ο σημαντικότερος παράγοντας του τρόπου ζωής που επηρεάζει την υγεία των ανθρώπων, πράγμα που σημαίνει ότι εμείς, ως παραγωγοί τροφίμων, διαδραματίζουμε σημαντικό ρόλο στην υγεία και την ευημερία των ανθρώπων παντού.
Για τον λόγο αυτό, η Υγεία & Ευημερία βρίσκονται από την πρώτη στιγμή στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων έρευνας και ανάπτυξης που διεξάγει η Puratos. Στόχος μας είναι να παρέχουμε όσο το δυνατόν πιο υγιεινά προϊόντα, χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση, την υφή, την ποιότητα ή την ασφάλεια.
Δείτε το δέσμευση για καλύτερη υγεία για να μάθετε περισσότερα για το τι κάνουμε για να δημιουργήσουμε τα πιο θρεπτικά προϊόντα.
Εκτός από την ευθύνη μας όσον αφορά την υγεία των καταναλωτών, ο πιο επιτακτικός λόγος για την ανάπτυξη πιο υγιεινών εναλλακτικών προϊόντων είναι ότι οι πελάτες τις αναζητούν. Η συνεχιζόμενη έρευνα καταναλωτών Οι Γεύσεις του Αύριο δείχνει ότι πάνω από 1 στους 2 πελάτες (58%) αναζητούν εναλλακτικές λύσεις που υποστηρίζουν την ολιστική τους υγεία. Πολύ εντυπωσιακό στατιστικό στοιχείο!
Η έρευνά μας έδειξε επίσης ότι το 60% των καταναλωτών προτιμά να μην κάνει συμβιβασμούς στη γεύση, όταν αναζητά πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις.
Διαβάστε παρακάτω κορυφαίους τρόπους για τη δημιουργία τέτοιων τύπων προϊόντων και μάθετε ποια προϊόντα διαθέτουμε για να τους υποστηρίξουμε.
Η άνοδος της δημοτικότητας του προζυμιού συνεχίζει να αυξάνεται και πολλές εταιρείες δημιουργούν καινοτόμα προϊόντα με προζύμι πέρα από το ψωμί για να το εκμεταλλευτούν. Από τα μάφινς μέχρι την πίτσα και τις τορτίγιες, οι εταιρείες εκμεταλλεύονται αυτή την ισχυρή καταναλωτική τάση.
Η έρευνά μας Οι Γεύσεις του Αύριο δείχνει ότι ο κύριος παράγοντας για τη δημοτικότητα του προζυμιού είναι η ανώτερη γεύση, αλλά ίσως ένα λιγότερο γνωστό πλεονέκτημα είναι ότι το προζύμι μπορεί να είναι μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση. Νέα έρευνα δείχνει ότι το ψωμί που έχει υποστεί ζύμωση με προζύμι μπορεί να είναι πιο εύπεπτο και, όταν χρησιμοποιούνται βλαστημένοι σπόροι, το προζύμι περιέχει, επίσης, περισσότερη βιταμίνη C και D.
Το ταξίδι μας στο προζύμι
Γνωρίζουμε πολλά για το προζύμι με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας, αναπτύσσοντας την τεχνογνωσία μας στη φυσική ζύμωση και σε παραδόσεις ψησίματος από όλο τον κόσμο. Το 2013, ανοίξαμε και τη μοναδική στον κόσμο Βιβλιοθήκη Προζυμιού που στεγάζει την πιο εκτεταμένη συλλογή εκκινητών προζυμιού στον κόσμο.
Ερευνούμε και διατηρούμε την κληρονομιά του ψωμιού σε αυτή τη Βιβλιοθήκη Προζυμιού και επαναφέρουμε αυτή την παράδοση ψησίματος του προζυμιού με τη δική μας σειρά συστατικών προζυμιού O-tentic και Sapore.
Στα μάτια των καταναλωτών, συστατικά όπως τα προϊόντα ολικής άλεσης, οι φυτικές ίνες, τα φρούτα, τα σιτηρά και οι σπόροι βελτιώνουν το διατροφικό προφίλ του ψωμιού, των γλυκών και της σοκολάτας. Η ενσωμάτωση αυτών των ‘δυνατών συστατικών’ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την παρασκευή ψωμιού, κέικ και σοκολάτας με περισσότερη γεύση και μεγαλύτερα οφέλη για την υγεία.
Οι πληροφορίες από το Οι Γεύσεις του Αύριο έδειξαν ότι το 73% των καταναλωτών θεωρεί τα προϊόντα ολικής άλεσης ως μια υγιεινή και γευστική προσθήκη. Το Softgrain, όπου βλαστοί, δημητριακά ολικής άλεσης και σπόροι έχουν εμποτιστεί με προζύμι, σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο την υγιεινή αξία των δημητριακών ολικής άλεσης με τη φρεσκάδα και τη γεύση του προζυμιού.
Το 64% των καταναλωτών πιστεύει ότι τα τρόφιμα με γέμιση φρούτων είναι υγιεινά. Το Topfil, η έτοιμη για χρήση γέμιση φρούτων, περιέχει έως 90% φρούτο και δεν έχει τεχνητές γεύσεις ή χρωστικές ουσίες. Η χρήση του σε προϊόντα όπως τα δανέζικα γλυκά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε προϊόντα που οι καταναλωτές θα θεωρήσουν ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση.
Εξερευνήστε τα δέκα δομικά στοιχεία που συνθέτουν τη δέσμευσή μας για την υγεία και την ευημερία, καθώς και τους μακροπρόθεσμους στόχους μας και τις επιδόσεις μας στον τομέα της υγείας και της ευημερίας τα τελευταία χρόνια.
Ενδιαφέρεστε για μια πιο καθαρή ετικέτα, φυτικά ή άλλα συστατικά που σχετίζονται με την υγεία και την ευεξία;