Πώς να παραγγείλετε online με το MyPuratos

ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΤΕ ONLINE ΜΕ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ MY PURATOS

Το My Puratos είναι μια εύκολη πλατφόρμα online παραγγελιών που προσφέρει έμπνευση, ευελιξία και ευκολία σε αρτοποιούς, ζαχαροπλάστες και σοκολατοποιούς. Μπορείτε να παραγγείλετε τα αγαπημένα σας υλικά Puratos μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και να επιλέξετε πότε και πού θέλετε να παραδοθούν!

Ως χρήστης του My Puratos μπορείτε να:

  • Ανακαλύψετε την πλήρη γκάμα προϊόντων Puratos και να έχετε πρόσβαση στις τιμές σας
  • Παραγγείλετε όλη την ημέρα 24 ώρες το 24ωρο / 7 ημέρες
  • Απολαύσετε αποκλειστικές προσφορές
  • Επωφεληθείτε από την εύκολη εκ νέου παραγγελία
  • Αποθηκεύσετε τις αγαπημένες σας συνταγές
  • Διαχειριστείτε τις παραγγελίες και το ιστορικό τιμολογίων σας online
  • Πληρώσετε online
Website Image 1920x750 px

Πώς να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας; 

Για να χρησιμοποιήσετε το My Puratos, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό. Μόλις λίγα βήματα μακριά από την πρώτη σας παραγγελία! 

Πώς να παραγγείλετε online; 

Δημιουργήσατε ήδη τον λογαριασμό σας; Τέλεια! Υποβάλετε τώρα την πρώτη σας παραγγελία online.

FAQ

  • Account Creation
  • Use and navigation
  • Ordering
    • Έχω συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής και έχω ορίσει τον κωδικό πρόσβασής μου, αλλά δεν έχω λάβει το email επιβεβαίωσης για την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου. Αρχικά, θυμηθείτε να ελέγξετε αν το email επιβεβαίωσης βρίσκεται στον φάκελο "Ανεπιθύμητα/Spam/Junk" του γραμματοκιβωτίου σας. Εάν δεν μπορείτε να το βρείτε, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email.

    • Βήμα 1: Κάνετε κλικ στο MyPuratos επάνω δεξιά και, στη συνέχεια, στο "Εγγραφή".

      Βήμα 2:

      Αν είστε ήδη πελάτης της Puratos: Εισαγάγετε τον αριθμό πελάτη σας (μπορείτε να τον βρείτε στο τιμολόγιο) και τη διεύθυνση email σας και, στη συνέχεια, ορίστε τον κωδικό πρόσβασής σας.

      Αν δεν έχετε αγοράσει ποτέ τίποτα από την Puratos: Εισαγάγετε τα στοιχεία της εταιρείας σας και τη διεύθυνση email σας και, στη συνέχεια, ορίστε τον κωδικό πρόσβασής σας. Πριν κάνετε κλικ στο κουμπί "Αίτημα εγγραφής", θυμηθείτε να επιλέξετε το πλαίσιο "Δηλώνω ότι έχω διαβάσει και εγκρίνει την πολιτική προστασίας δεδομένων MyPuratos".

      Βήμα 3: Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας. Εάν το email δεν φτάσει, θυμηθείτε να ελέγξετε τον φάκελο "Ανεπιθύμητα/Spam/Junk" του γραμματοκιβωτίου σας. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο στο email και ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί. Θα μπορείτε να συνδεθείτε στο MyPuratos.

    • Ναι, είναι απολύτως εφικτό. Ένας λογαριασμός μπορεί να έχει πολλαπλές επαφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που να σχετίζονται με διαφορετικούς χρήστες. Όλες οι παραγγελίες θα υποβάλλονται μέσω του ίδιου λογαριασμού και όλοι οι χρήστες θα βλέπουν τις ίδιες πληροφορίες.

    • Ακόμα κι αν δεν είστε ακόμα πελάτης της Puratos, μπορείτε να εγγραφείτε στο MyPuratos μέσα από τον σύνδεσμο Αφού ολοκληρώσετε όλα τα βήματα στη φόρμα εγγραφής, θα λάβετε ένα email για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας. Μόλις ολοκληρωθεί αυτό το βήμα, μπορείτε να συνδεθείτε και να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τον Λογαριασμό σας MyPuratos.

    • Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο MyPuratos επάνω δεξιά, στη συνέχεια στο "Σύνδεση" και τέλος στο "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας; Επαναφορά". Ο κωδικός πρόσβασής σας είναι αυστηρά εμπιστευτικός. Είστε ο μόνος που μπορεί να τον αλλάξει.

    • Αυτό δεν είναι εφικτό προς το παρόν. Είναι κάτι που θα μπορούσαμε να εξετάσουμε στο μέλλον – την πρόσβαση σε πολλούς λογαριασμούς με το ίδιο email / όνομα χρήστη. Προς το παρόν, εάν έχετε δύο ή περισσότερα καταστήματα, το καθένα με διαφορετικό ΑΦΜ, θα πρέπει να δημιουργήσετε διαφορετικούς λογαριασμούς στο MyPuratos.

    • Έχω συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής με τον αριθμό πελάτη και τη διεύθυνση email μου και έχω ορίσει τον κωδικό πρόσβασής μου. Ωστόσο, όταν έκανα κλικ στην "υποβολή", έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου δεν ήταν δυνατό να δημιουργηθεί και ότι έπρεπε να δώσω πρόσθετες πληροφορίες. Όταν δημιουργείτε τον λογαριασμό σας MyPuratos, ελέγχουμε ότι ο αριθμός πελάτη και η διεύθυνση email σας ταιριάζουν με τα δεδομένα που έχουν καταχωρηθεί στο σύστημά μας. Σε αυτήν την περίπτωση, ο λογαριασμός σας θα δημιουργηθεί αυτόματα. 

      Ωστόσο, είναι πιθανό η διεύθυνση email που παρέχετε να είναι πρόσφατη και να μην ταιριάζει με τη διεύθυνση email που είχαμε καταχωρίσει προηγουμένως. Ή απλώς η διεύθυνση email σας να μην έχει καταχωρηθεί ποτέ στο σύστημά μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, σας ζητάμε να δώσετε πρόσθετες πληροφορίες για να βεβαιωθούμε ότι το αίτημα προέρχεται από εσάς και ότι κανείς δεν προσπαθεί να υποκλέψει την ταυτότητά σας. 

      Μόλις λάβουμε και επαληθεύσουμε αυτές τις πρόσθετες πληροφορίες, θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην ενεργοποίηση του λογαριασμού σας. Εάν μετά από 3 ή 4 εργάσιμες ημέρες εξακολουθείτε να μην έχετε πρόσβαση στο MyPuratos, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή να ζητήσετε από τον πωλητή σας να επικαιροποιήσει τα στοιχεία σας.

    • 1. Μεταβείτε στην ενότητα Συνταγές:
      2. Αν ενδιαφέρεστε για μια συνταγή, κάντε κλικ στην καρδιά επάνω δεξιά. Όταν συμπληρωθεί η καρδιά, σημαίνει ότι η συνταγή έχει προστεθεί στα αγαπημένα σας.
      3. Για να επιστρέψετε στον πίνακα ελέγχου σας και να δείτε τις συνταγές που έχετε αποθηκεύσει, κάντε κλικ στο "My Puratos"
      4. Στο μενού στα αριστερά, κάντε κλικ στο "Οι αγαπημένες μου συνταγές".

    • Για να απολαύσετε μια βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στο MyPuratos, σας συμβουλεύουμε να αποφεύγετε τη χρήση του Internet Explorer και να χρησιμοποιείτε άλλα προγράμματα περιήγησης όπως Chrome, Firefox ή Safari.

      Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το Google Chrome.

      Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το Safari.

      Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το Safari.

    • Δεν έχουμε αναπτύξει ακόμη εφαρμογή MyPuratos. Τα καλά νέα είναι ότι η πρόσβαση στην εφαρμογή MyPuratos είναι δυνατή από οποιαδήποτε συσκευή: υπολογιστή, tablet ή κινητό. Προσαρμόζεται στο μέγεθος της οθόνης σας. Εάν περιηγείστε από το κινητό σας, θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε το κεντρικό μενού για να πλοηγηθείτε στις διάφορες ενότητες.

    • Σε Android Ανοίξτε το MyPuratos με το πρόγραμμα περιήγησής σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στις τρεις μικρές κουκκίδες επάνω δεξιά. Επιλέξτε την επιλογή "Προσθήκη στην αρχική οθόνη". Κάντε κλικ στο "Προσθήκη". Η συντόμευση θα προστεθεί στην αρχική σας οθόνη. Κάντε κλικ σε αυτήν για να αποκτήσετε απευθείας πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο MyPuratos.

    • Κάντε κλικ στην Αρχική σελίδα του MyPuratos για να μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου του MyPuratos. Στο μενού στα αριστερά, κάντε κλικ στην επιλογή «Οι προσφορές μου». Μπορείτε να δείτε όλες τις αποκλειστικές σας προσφορές εκεί.

    • Έχω ήδη συνδεθεί στο MyPuratos από τον υπολογιστή μου. Μπορώ να συνδεθώ και από το κινητό μου; Ναι, μπορείτε να συνδεθείτε σε πολλές συσκευές ταυτόχρονα χρησιμοποιώντας το ίδιο όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης. Εάν προσθέσετε ένα προϊόν στο καλάθι σας από τον υπολογιστή σας, απλώς ανανεώστε τη σελίδα στο κινητό σας για να δείτε την ενημέρωση του καλαθιού σας.

    • Για να αλλάξετε τη διεύθυνση email, πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Θα καταργήσουμε τον παλιό λογαριασμό και μπορείτε να εγγραφείτε ξανά ως "υφιστάμενος πελάτης". Τα δεδομένα θα παραμείνουν αμετάβλητα στον νέο σας λογαριασμό.

    • Για να δείτε τις τεχνικές πληροφορίες για τα προϊόντα, πρέπει πρώτα να συνδεθείτε. Στη συνέχεια, μεταβείτε στη σελίδα του προϊόντος και κάντε κλικ στην επιλογή "Λήψεις" κάτω από τις εικόνες του προϊόντος για να κατεβάσετε και να δείτε το TDS.

    • 1. Μεταβείτε στην ενότητα Συνταγές:
      2. Αν ενδιαφέρεστε για μια συνταγή, κάντε κλικ στην καρδιά επάνω δεξιά. Όταν συμπληρωθεί η καρδιά, σημαίνει ότι η συνταγή έχει προστεθεί στα αγαπημένα σας.
      3. Για να επιστρέψετε στον πίνακα ελέγχου σας και να δείτε τις συνταγές που έχετε αποθηκεύσει, κάντε κλικ στο εικονίδιο "My Puratos". Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κεντρικό μενού και τέλος στο "Οι αγαπημένες μου συνταγές".

    • Σε iPhone Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο με το Safari. Ανοίξτε το MyPuratos με το Safari και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο εικονίδιο στο κάτω μέρος της οθόνης σας, με ένα βέλος που δείχνει προς τα πάνω. Επιλέξτε την επιλογή "Στην αρχική οθόνη". Κάντε κλικ στην "Προσθήκη". Η συντόμευση θα προστεθεί στην αρχική σας οθόνη. Κάντε κλικ σε αυτήν για να αποκτήσετε απευθείας πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο MyPuratos.

    • Κάντε κλικ στην Αρχική σελίδα του MyPuratos για να μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου του MyPuratos. Στο μενού στα αριστερά, κάντε κλικ στην επιλογή «Τιμολόγια&Πιστωτικά». Εκεί μπορείτε να δείτε μια λίστα τιμολογίων με λεπτομερείς πληροφορίες και την επιλογή λήψης.

    • Στον υπολογιστή σας Χρησιμοποιήστε το μενού στα αριστερά για να πλοηγηθείτε στις διάφορες ενότητες του MyPuratos.

      Στο tablet ή το κινητό σας Χρησιμοποιήστε το κεντρικό μενού για να πλοηγηθείτε στις διάφορες ενότητες του MyPuratos.

    • Εάν είστε ήδη πελάτης (έχετε έναν έγκυρο αριθμό πελάτη): δοκιμάστε να αποσυνδεθείτε και στη συνέχεια να συνδεθείτε ξανά στον λογαριασμό σας. Για να αποσυνδεθείτε, κάντε κλικ στο εικονίδιο "My Puratos" επάνω δεξιά και, στη συνέχεια, στην "αποσύνδεση". Στη συνέχεια, ξανά κάντε κλικ στο MyPuratos επάνω δεξιά και  στην "σύνδεση". Εάν έχετε ήδη δοκιμάσει να αποσυνδεθείτε και να συνδεθείτε ξανά και εξακολουθείτε να μην βλέπετε τα συνηθισμένα προϊόντα σας, επικοινωνήστε μαζί μας.

    • Ναι, ο αριθμός πελάτη σας είναι συνδεδεμένος με τον λογαριασμό σας, επομένως η τιμή του προϊόντος θα είναι ακριβώς η ίδια με αυτήν που λαμβάνετε από τον εκπρόσωπο πωλήσεών σας.

    • Μπορείτε να επιστρέψετε στον πίνακα ελέγχου σας ανά πάσα στιγμή. Σε υπολογιστή, κάντε κλικ στο "My Puratos" επάνω δεξιά και, στη συνέχεια, στο "MyPuratos" ή στην ένδειξη "ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ": Σε tablet ή κινητό, κάντε κλικ στο εικονίδιο "My Puratos".

    • Εάν έχετε πολλές διευθύνσεις παράδοσης, μπορείτε να επιλέξετε μία από αυτές για την παράδοση στο ταμείο.

    • Μου προσφέρονται αρκετές ημερομηνίες παράδοσης όταν οριστικοποιώ την παραγγελία μου. Μπορώ να επιλέξω μια ημερομηνία διαφορετική από τη συνήθη ημερομηνία παράδοσης;

      Η συνήθης ημέρα παράδοσης παραμένει αμετάβλητη, ακόμη και αν σας προσφέρονται αρκετές ημερομηνίες στο MyPuratos. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον πωλητή σας στο MyPuratos. Ο πωλητής σας θα μπορεί επίσης να σας ενημερώσει όταν υπάρχουν αλλαγές, ειδικά κατά τη διάρκεια των αργιών.

    • Όταν προσθέτω προϊόντα στο καλάθι μου, βλέπω την κινούμενη εικόνα που υποδεικνύει ότι το προϊόν έχει προστεθεί, αλλά μετά από λίγο, το εικονίδιο εξαφανίζεται και δεν γνωρίζω πλέον ποια από τα προϊόντα της συνήθους λίστας προϊόντων μου βρίσκονται στο καλάθι. Για να ελέγξετε ποια προϊόντα έχετε ήδη προσθέσει στο καλάθι σας, απλώς κάντε κλικ στο εικονίδιο "Καλάθι", επάνω δεξιά. Προς το παρόν, τα προϊόντα που έχουν προστεθεί στο καλάθι δεν εμφανίζονται στην ενότητα "Τα προϊόντα μου".

    • 1. Αφού προσθέσετε όλα τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού, επάνω δεξιά.
      2. Θα μεταφερθείτε στη σελίδα "καλάθι". Κάντε κλικ στην "Παραγγελία" στο κάτω μέρος της σελίδας για να υποβάλετε την παραγγελία σας.
      3. Επιλέξτε τις διευθύνσεις παράδοσης και χρέωσης. Εάν έχετε μόνο μία διεύθυνση, κάντε κλικ στο "επόμενο". Εάν έχετε περισσότερες από μία διευθύνσεις, χρησιμοποιήστε τα βέλη για να ανοίξετε το αναπτυσσόμενο μενού και να ορίσετε την επιλογή σας.
      4. Επιλέξτε την επόμενη διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης. Εάν έχετε πολλές διαθέσιμες ημερομηνίες και δεν είστε σίγουροι ποια ημερομηνία να επιλέξετε, επικοινωνήστε με τον πωλητή σας.
      5. Θα δείτε μια σελίδα με τη σύνοψη της παραγγελίας σας. Επιλέξτε το πλαίσιο "Δηλώνω ότι έχω διαβάσει και εγκρίνει τους γενικούς όρους πώλησης" και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Παραγγελία" για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
      6. Θα δείτε τη σελίδα επιβεβαίωσης "Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας!" και θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης.

    • Αν έχετε αγοράσει από την Puratos στο παρελθόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις συνήθεις μεθόδους πληρωμής σας και να πληρώσετε τα τιμολόγιά σας εντός της συμφωνημένης προθεσμίας πληρωμής. Αν είστε νέος πελάτης, μπορείτε να πληρώσετε χρησιμοποιώντας ηλεκτρονική πληρωμή. (πιστωτικές κάρτες, κ.λπ.)

    • Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα δείτε τη σελίδα επιβεβαίωσης "Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας!" και θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν δείτε αυτό το μήνυμα στο τέλος της παραγγελίας σας ή εάν δεν λάβετε το email επιβεβαίωσης, σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν έχει διαβιβαστεί και δεν θα διεκπεραιωθεί. Εάν έχετε ακολουθήσει όλα τα βήματα που αναφέρονται στην ενότητα Οριστικοποίηση παραγγελίας μου και δεν βλέπετε τη σελίδα επιβεβαίωσης, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email.

    • Η συσκευασία των προϊόντων αναφέρεται στην ενότητα «Λεπτομέρειες» μέσα στην σελίδα των προϊόντων και στη στήλη «Συσκευασία» της ενότητας «Τα προϊόντα μου». Για να είστε σίγουροι για την ποσότητα που παραγγέλνετε, ανατρέχετε πάντα στην ποσότητα που αναφέρεται στη «Συσκευασία» καθώς και στις τιμές κιλού και μονάδας. Στα περισσότερα προϊόντα, η ποσότητα 1 αντιστοιχεί στην αντίστοιχη συσκευασία. Εξαίρεση αποτελεί το προϊόν Spraylix, το οποίο για να παραγγελθεί κιβώτιο 6τμχ. (όπως είθισται), θα πρέπει να προστεθούν και αντίστοιχα 6τμχ. στο καλάθι. Αυτό μπορείτε να το καταλάβετε και από την διαφορά τιμής κιλού με την τιμή μονάδας.

    • Μπορείτε να εμφανίσετε 12, 24 ή 36 προϊόντα ανά σελίδα στην ενότητα "Τα προϊόντα μου". Σε υπολογιστή, επιλέξτε την επιλογή σας από το αναπτυσσόμενο μενού. Σε tablet ή κινητό, κάντε κλικ στο κουμπί "Αναζήτηση" και, στη συνέχεια, επιλέξτε την επιλογή σας από το αναπτυσσόμενο μενού.

    • Για να προσθέσετε μια νέα διεύθυνση παράδοσης, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου.

    • Χρησιμοποιήστε αυτόν τον χώρο μόνο για σχόλια σχετικά με την παραγγελία σας (για παράδειγμα: δεν μπορέσατε να βρείτε κάποιο προϊόν, είστε διαθέσιμοι μόνο το απόγευμα, κ.λπ.). Για άλλες ερωτήσεις, χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας.

    • Στο μενού στα αριστερά του πίνακα ελέγχου του MyPuratos, κάντε κλικ στο "Εισαγωγή Excel". Μπορείτε να προσθέσετε πολλά προϊόντα στο καλάθι σας ταυτόχρονα εισάγοντας ένα αρχείο Excel σε αυτήν τη σελίδα. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

      1. Λήψη του προτύπου αρχείου Excel

      Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πρότυπο για να προσθέσετε τα προϊόντα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει τον σωστό Κωδικό - αριθμό αναφοράς για κάθε προϊόν. Το πεδίο "αριθμός σύμβασης" είναι προαιρετικό. Μπορείτε να το αγνοήσετε εάν δεν έχετε σύμβαση. Λήψη

      2. Ανεβάστε το αρχείο σας

      Μόλις προσθέσετε όλα τα επιθυμητά προϊόντα στο αρχείο Excel, μπορείτε να το ανεβάσετε για να προστεθούν τα προϊόντα στο καλάθι σας. Κάντε κλικ στην επιλογή "Επιλογή αρχείου" και, στη συνέχεια, ανεβάστε το αρχείο Excel. Η εισαγωγή μπορεί να διαρκέσει αρκετά λεπτά, ανάλογα με τον αριθμό των προϊόντων στη λίστα σας.

    • Επάνω δεξιά στη σελίδα, θα βρείτε το κουμπί "Επικοινωνία" για να αποκτήσετε πρόσβαση στη φόρμα επικοινωνίας. Εκεί θα βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας, το email και τη διεύθυνσή μας. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε τη φόρμα για να επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά με συγκεκριμένα προβλήματα. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

    • Για να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου.

    • Κάντε κλικ στην «Αρχική σελίδα του MyPuratos» για να μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου του MyPuratos. Στο μενού στα αριστερά, κάντε κλικ στο «Οι παραγγελίες μου». Εκεί μπορείτε να δείτε μια λίστα παραγγελιών με την κατάσταση αποστολής. Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις παραγγελίες, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου.

    • Σε υπολογιστή Χρησιμοποιήστε τα φίλτρα στα αριστερά ή τη λειτουργία αναζήτησης στα δεξιά. Εάν χρησιμοποιείτε τη λειτουργία αναζήτησης, πληκτρολογήστε την επιθυμητή λέξη-κλειδί και κάντε κλικ στο εικονίδιο με τον μεγεθυντικό φακό (ή πατήστε "enter") για να ξεκινήσετε την αναζήτησή σας.

      Σε tablet ή κινητό κάντε κλικ στην "Αναζήτηση". Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα διαθέσιμα φίλτρα ή να κάνετε αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά.

    • 1. Στο μενού MyPuratos (αριστερό μενού σε υπολογιστή ή κεντρικό μενού σε κινητό ή tablet), κάντε κλικ στην επιλογή «Ανακάλυψη νέων προϊόντων».
      2. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή αναζήτησης ή τα φίλτρα για να βρείτε το προϊόν σας.